پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118881
همايش نکوداشت سردار علي مردان خان بختياري فردا برگزار مي شود
تاریخ انتشار : 1393/06/23 17:01:18
نمایش : 1594
همايش نکوداشت سردار علي مردان خان بختياري فردا با حضور دکتر محسن رضايي در شهرستان اردل برگزار مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اعلام اين خبر اظهار داشت: همايش نکوداشت سردار علي مردان خان بختياري براي اولين بار در اين شهرستان فردا با حضور دکتر رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و مسئولان استاني و شهرستاني در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار خواهد شد.

نوذري در ادامه افزود: عليمردان‌خان بختياري از دلاورمردان خطه بختياري است که حرکات ديني و مذهبي بسيار ارزشمندي در راستاي مبارزه با طاغوت در دوران پهلوي از خود نشان داد.

وي افزود: با توجه به سوابق مبازراتي سردار عليمردان خان در مبارزه با استبداد رضاخاني و همچنين بنا بر ضروررت شناسايي و معرفي مفاخر ديني و مذهبي از اين قبيل قصد داريم که همه ساله اين همايش را برگزار کنيم.

فرماندار شهرستان اردل افزود: دکتر محسن رضايي پس از حضور در گلزار شهداي اردل، از تنديس سردار علي مردان بختياري رونمايي مي کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html